SOLIG DAG!

Så underbart fint väder det var idag! vaknade super tidigt kändes faktiskt skönt att stiga upp för kl 15.00 för en gångs skull... Anyway åkte buss in till stan och väntade på baby åkte omkring och promenixade i stan sen blev vi uttråkade så vi åkte till pildammsparken och gick lös på kameran..

Så här är några bilder vi tagit idag :)


såååå fint väder!chillar i solen :)
sexyyyy ;) heheh min fina pojkvänproud woman!:)coolt:)mysigtsoligtfan vad stel jag såg ut!
pusss

 


 vad fin bild jag tog:)
 tittut! såå soligt och skönt
 haha vad moppsig jag såg ut!

snart kommer sara hit oxå :) JIPPI! vad skoj vi ska ha gumman bara några dagar kvar sen ska vi ha mycket skoj o skratt!! Love ** // Dadiva


Kommentarer
Postat av: Malin

Behöver din adress:)ska skicka en grej till dig

2009-03-26 @ 15:34:52
URL: http://chilidivan.blogg.se/
Postat av: Malin

Oki doki då vet jag:)

Förresten vad är adressen till den där spel sidan?

Kram

2009-04-04 @ 16:14:22
URL: http://chilidivan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0