hejsan svejsan!

Ja nu har jag inte varit så duktig med att uppdatera min blogg, men har haft sjuuuukt mycket och göra och varit stressad och deppig på samma gång haha.. anyway nu är jag ju här ialf! :)   Vad har jag nu gjort annars ? Just ja! har bakat den här söta tårtan ser inte så jävla het ut, men god var den!


Såhär ser mitt nya hår ut förressten ! 
kolla bara på håret inte på mig tack :P hahah..
blev irriterad av att hon klippte rakt av i topparna HATAR DET ,GUD VAD JAG  STÖR MIG SÅ MYCKET PÅ DET! hon frågade inte ens ! dipshit.

YESS NU funkar min kamera förressten ! ska knalla runt och knäppa kort idag!
MEN nu måste jag ta mitt LAZY ASS och börja göra naglar fuck har inte gjort nånting på en månad snart.. stress stress det är som att jag har inte ro och sitta och göra naglar när man har det såhär som vi har...
problem med ta med fan allt! ..

Nej jag måste börja tro på mig själv.. jag kan,  jag vill , jag SKA!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0