Bonjour!

Jahapp det här är en jobbig dag..
var så  j!½##"!)#  trött idag! Brukar inte  vara såhär trött men ahh fick heller inte så mycket sömn inatt..
Man har så mycket att tänka på att skallen nästan spricker... man kan inte sova så bra , senaste veckorna har  varit väldigt deprimerande , pengaproblem, flytten, lägenheten, mamma o alla, brorsan som åker in i fängelse, morfar som dog för en vecka sen... och hur det blir med fängelse för mig ... *don't ask*

Man har inte tid att tänka på en själv ens...
var på min nagelutbildning idag gick bajs det med...
vad man än försöker med så blir det bara fel av alltihop, jag kanske pressar mig själv too much?

Men jag har inte tid med en "break" , det existerar inte i min värld just nu... eller de har man väl aldrig haft för fan...
Min karma är verkligen inte bra, måste se till att den vänder nu i år..

Ska lämna alla mina vänner nu också när jag nu åker ner till malmö , kommer sakna er ni är mina solstrålar när allt känns mörkt..

Men mest av allt PAPPA min vän... du är bäst i hela världen , älskar dig så himla mycket utan dig vet jag inte vad jag hade gjort... all stöd och kärlek jag får från dig varenda dag... det är sjukt hur bra vänner vi är fastän vi är far och dotter , tror inte det finns många som har så bra relation till sin pappa som jag har... !

Och min pojkvän åh kan inte förklara hur mycket du har ställt upp för mig , du kom *Vipps* bara in så i mitt liv,
 och förändrade allt till det bättre!
Jag är väldigt lycklig att jag har dig , du tröstar mig i dåliga stunder, du är den mest omtänksammaste kille jag någonsin vetat av! Men bäst av allt vi älskar varandra som fan, ser fram emot flera år till med dig!! 

Mafioso Don Daddy→ (farsan)
Farsan såklart! han bråkar man fan inte med! då klappar han dig med trä skorna!
                                            
POJKVÄNNEN *mums*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0