Är så fucked up less..

Fucking Deep shit!! Är så fucking less på den här skiten , kan ni bara fucking lämna mig ifred? Ringer hit o dit och svammlar om massa skit.
Gör vad ni ska göra och snacka sen, palla med era fittiga hot.

Och DU din fucking JÖNS , jag vet att du försöker få reda på allting om mig din fittiga INTERNUTREDARE (FUCK U)!
DU med ditt jävla solna ska jag se till att jämna med marken din jävla mes!
för det första VAD fan har du med mitt privatliv att göra OCH mitt äktenskap jag skiter i hur du utreder allt annat , som du själv sa du är ingen "jävla familje terapeut" MEN ändå sitter du där o gräver fram massa svammel som du fan inte har nånting med att göra.

MIND you're OWN BUISNESS FÖR FAN!

YOU R GOING WAAAAAY to far BUDDY!!  hos mig går man fan inte över gränsen!

och du skulle bara våga dra upp det en gång till så ska du fanimej få se!


Kommentarer
Postat av: systersara

Hej hjärtat :P va fin blogg du har... du e så vacker baby.:P ringer sen såg att du hade ringt mig vid 12.00 inatt men skulle upp 04.00 så jag låg å sov.. :P puss baby //sara

2009-01-21 @ 06:45:24
URL: http://missara.blogg.se/
Postat av: Malin

2009-01-21 @ 09:18:08
URL: http://chilidivan.blogg.se/
Postat av: Malin

HAHAHA jag råkade trycka iväg innan jag hann skriva nått du ringde aldrig igår???WHYYY??nu ska jag ta min lilla skolväska och gå till skolan jag ringer och väcker dig när jag kommer hem puss

2009-01-21 @ 09:19:49
Postat av: erica

HAHA, du ska bara veta vad helena holm svamlar, ring så får du news ;)

2009-01-22 @ 11:28:46
URL: http://itsnotmeitsyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0