2day..

YEAH YOU GO GIRL! har suttit som fastklistrad vid datorn har kollat massa Jerry Springer klipp HILARIOUS!!

Det är en show typ som ricki lake och sånna där talk shows... men den här är så jääävla rolig dom tjaffsar SLÅSS på plats!! skriker och drar varandra i håret , dom hinner bara se varandra så fightas dom så jävla roliga , hade jag bott i USA hade jag definitivt åkt dit varenda gång dom haft show för att se... sjukt roligt...

Jerryspringertv.com  

Watch it yourself!!! 

ja man kan ju inte göra så mycket nuförtiden , väntar bara på att få flytta så jobbigt , vet itne riktigt hur man ska göra måste hinna få sina cash innan man  åker också... 

ska bli så roligt att flytta nu , att få pussla ihop sitt liv igen på nytt .. 
ibland har man fan kännt så? 

Att riva muren o börja stapla om dom..
för då vet man saker man inte ska göra , saker man kan göra om.. eller göra ANNORLUNDA.

Kanske den här gången kommer det kännas som hemma , har inte riktigt kännt mig hemma någonstans kanske man för en gångs skull , skulle kunna kalla det här för hemma jag får se helt enkelt :)  

hihih sitter o surrar med moffa nu , vi är lite nya med det här med satans bloggjäveln...
så vi försöker lista  ut vissa saker hahah.... det går inte så mycket framåt... :P

och bebben sitter o spelar så fint... lillgubben min... :D

Och snart gifter du dig malin sötnos!!! fan vad tiden går snabbt nyss var vi på cypern  och kravla på bardisken och cp barn som vi var och nu ska du snart vara en prinsessa.. :) ...Vad skoj!!

tAM TAM TA TA..... TAM TAM TA TA.... TAM TA TATA TAM TATA...TAM TA TAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!

 oj vilken sötnos!! (OBS inte lika söt när hon är arg)
 SÅDÄR SKA DET SE UT!! (och det gjorde det mestadels också när vi var igång ) hahah... min underbara la familia (MIN KUSIN)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0