Uttråkad

*suck* känner nästan ångest för att man inte varit ut och rest på länge, -08 var ett skit år om man får vara helt ärlig så jävla tråkigare år finns fan inte ... det är ju knappt så man har sett solen också, längtar så grymt mycket till när jag och gubben får åka nån jävla gång vi skulle faktiskt behöva en lång semester när vi väl kommer åka vill man ju vara ett tag fy fan så skönt och komma bort från sin enkla och gråa tillvaro ... det är ju nästan som ens stora dröm nuförtiden skulle vara världens glädje att få åka men då är det ju hans pass bekymmer och allting man litar ju inte riktigt på det vafan kul och stå på flygplatsen med bokade biljetter och stora förhoppningar så ba " Nähä du det här kommer du inte långt med" amen jag skulle ju bryta ihop totalt haha det hände ju nästan så med mig och tina när vi skulle till Turkiet tillsammans amen fan så less jag blev jag ville trycka in nyllet på karln för fan ... men det löste ju sig ändå tack gode gud..

Men tänk själv mil långa stränder, med akvarell blått hav, med långa kokos palmer och en San Francisco i handen , flera veckor med roliga aktiviteter och avkoppling , snyggaste sol brännan och underbar mat. Fy fan vad underbart... *Längtar* 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0