mitt nya liv

  NATTA IS BACK!



Hey guys! Sorry att jag inte varit och skrivit här på senaste har inte haft internet och massa saker har man att göra när man flyttar och det är inte världens roligaste saker heller anyway en update om vad som har hänt!

Det tog mig i alla fall en vän och en pojkvän, att packa ner ett år av mitt liv i ca 20 kartonger.

Ja, allting kunde ju inte få följa med mig just nu eftersom att vi bara hade bilen att frakta ner alla saker med.

Ja alltså det var ju en jävla massa tjafs om vad vi skulle ta med och låta vara och slänga och spara.

Sen dagen vi skulle åka märkte jag att jag tappat 800 spänn *poff* borta!

Jag tänkte amen det är ju inte sant! Så jäkla typiskt när man inte har så mycket pengar så går man och tappar 800 spänn det var ju bensinpengarna!

Men vi hade inte tid och tänka på det för nu skulle vi åka och trångt var det hade knäna i hakan, jag satt på två av mina dun jackor hade nån jävla spade i nacken eller nått.

Ja det var hemskt trodde jag skulle få amputera båda benen sen när vi var framme ...

När vi är framme så åker vi ut på landet typ till en gammal jävla gård och DÄR är våran "lägenhet" såg för fan ut som ett loft och under oss hade det varit slakteri massa blod och skit på väggarna, FAN HADE VI KÖRT MER ÄN 160 JÄVLA MIL bara för den här skiten? Ja men alltså mina vänner vet vad jag har berättat om den lite bilder kan förklara hur den ser ut. Så var vi direkt tvungna att söka ny lägenhet och nu bor vi i en andrahandslägenhet som tur är så får vi bo här minst 2 år. Det är sjukt svårt att hitta lägenhet i Malmö!

Men jag antar att någon slags tur är med oss.


Tick Tack

Oh, herregud vad åren går snabbt jag fyller nu snart 21 var nyss 20 ...

Det är som de säger man kan köpa allting i världen ALLTING! Men du kan inte köpa dig tid... HELLER inte ta tillbaka förlorad tid... Jag tänker tillbaka på åren som har gått så roliga tider, som aldrig heller kommer komma tillbaka... ska väl då vara glad att jag har dem bland mina minnen...



  

                         

Varför finns det ens något sånnt? det är så jävla jobbigt att vara svartsjuk.

Jag blir så jävla less ibland att man tänker vafan har man ens en kille för? så enkelt att bara vara singel och slippa sånnt, jaja säger en del men det är sånnt som följer med i förhållanden! Hallå där! Det behöver det inte alls göra och speciellt inte hela tiden!

Den släpar sig i mitt ben och biter och irriterar mig...

Men jag älskar honom va fan ska man göra...

Love just pop's up by time, and there is nothing you can do about it. skräck huset
 mysiga tapeter och en lönn dörr i VÄGGEN

 mysig dusch

And more 2 come....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0