Som man bäddar får man ligga...

04.30 i morse ringde min pokjväns bror och bad oss komma till midhem för han hade problem med en kund (hans bror kör taxi här i malmö) IALF så åkte vi dit och det var så att den här mannen vägrade betala honom och Sharboo som jag kallar min pojkväns bror han hade kört omkring honom i flera timmar och mannen var skyldig honom 2100:-

sen bad hans bror oss att följa efter taxin , så plötsligt så svänger han av till en bensinmack , också kommer mannen och hans bror ut ur taxin så då sa han att han skulle tanka våran bil som betalning .. och hans brors taxi också (för han måste ju betala på något sätt faktiskt) sen efter att vi har tankat båda bilarna fulla, så hoppar hans bror in i sin taxi och börjar köra iväg och sen skriker han efter en bit " spring broshan SPRING!" så hoppade vi in i bilen och körde iväg och lämnade mannen där mitt ute i ingenstans!

han hade varken pengar på mobilen , pengar på sig för att kunna ta en ny taxi... så han fick nog promenera 1 mil hem .
sen åkte vi en bit så hade mannen lämnat en påse i bilen med massa öl, en limpa cigg och 3 jätte bra cd skivor ...
vi skrattade sönder oss också.

Men det var rätt åt honom , för har man inte pengar till och betala taxin så får man för fan skylla sig själv...
det här är MALMÖS BAD BOY STAD... så nästa gång du funderar på lura nån taxi man.. tänk efter EN GÅNG TILL!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0