My Cosmo..

Gick ut för nån helg sedan och drack min goda cosmo, den var väldigt efterlängtad har inte druckit på länge så det kändes som en stor njutning! Cosmon ska man inte blanda för stark, det förstör den fruktiga smaken i den..
Less is more...




San Fransiscon är en favorit sen länge & idag är jag fortfarande inte less på den..


ORGASM - en väldigt stark och krämig shot, väldigt god faktiskt GREAT 2 party with!  dom brukar se ganska olika ut men just sånna här har jag bekantat mig med tidigare!


Rom & Coke - Om man tål starka drycker (som jag ibland) så ska man definitivt dricka den här drinken...
Tycker väl kanske att det passar män bättre, men det män gör kan vi kvinnor göra bättre ;)



Irish Coffee - Mums fillibaba, MEEEEEEEEEN jag tycker inte alltid det smakar gott ... var & varannan person kan göra den ordentligt så jag vet inte riktigt ..


Oh jesus!! den här drack jag så jäkla mycket av i mina yngre dagar!
den är banne mig inte god och skulle inte stoppa in en sån där till i munnen.
det går till så att man häller upp den i ett snaps glas - tänder eld på den , släcker elden med handen du lyfter inte bort handen, lyfter just lite grann andas in ångan och häller i dig shoten!!! GAAAHH* så känns det, och det bränner hela vägen ner... stark dryck , lakrits smak ....


Nej nu får det vara nog, man tror ju nästan man har varit alkis i sina dar....Ciao Bella!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0