Bollywood

Indien har inspirerat mig på många olika sätt, dom gör så grymt bra filmer , jag har nästan blivit besatt av dom.
Deras kläder är så underbart vackra och glamourösa på alla sätt, deras smycken är SÅ MYCKET BLING, deras dans är både rolig , vacker, cool och sexig ... om du tror att det är som magdans har du helt fel, DEN ÄR HUNDRA GÅNGER BÄTTRE!

Jag älskar deras make-up till och med!
här har vi en indisk skådis i jättefin klänning!


jättevacker sari


supervacker speciellt med blomman!





Dom går i sånna här klänningar till vardags (Fuskigt) tänk om man fick klä upp sig så här fint varje dag!!!
jag vill flytta till indien vad roligt ;)
Jag vill gifta mig i sånna här kläder. kan inte bli mer glamourösare än så!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0