Nu är jag äntligen tillbaka!

Få se här nu , veckorna som har gått har jag gjort massor med roliga saker.. Sara min underbara vän var här nere i malmö på besök hos lilla moi*
We did alot of SHOPPING och festade och tramsade runt i Danmark ..
Här kommer lite bilder från våran vecka tillsammans :)

Här har vi grabbarna grus (min pojkvän & sara pokjvän) som verkar ha saknat varandra OERHÖRT ;) haha..

 Här en egoistisk bild av mig som vanligt !
Jätte fin bild på det vackra paret, sara & antonio
väldigt "bonnie and clyde" :)

 Alla verkar helt ofokuserade på kameran :D

 Oj va söta pinglor vi har här då :) jag och sara gör reklam för starköl hihi..

 här är vi påväg in till slagthuset i malmö ett jätte stort diskotek :)

 inne i slagthuset  jag gubben o tony montana

 Här försöker jag förklara nånting för sara , ni kanske inte vet vad, men det är lika bra att ni inte vet det :) *skratt*

 Här var vi på pizza hut, Ehum, billigt och bra... *not* :P  Ett tips till folk som är sugen på pizza, vill du verkligen äta god pizza och har bra med pengar ska du definitivt äta här, ANNARS gå till en vanlig pizzeria , billigt och minst lika gott.

 Min akrobatiska rackare!

 Hemma kväll MED SARA på bilden :) haha
Massa roliga filmer, ton med godis och chipz .. VÄLDIGT GLUPSKT men det förtjänar vi alltid :) hahah..
få se vilka filmer vi hyrde:
1. Shan Atci da man - jätteroligt (om man inte hade sett alla hundra klipp med honom tidigare) stand up komedi Rekommenderas
2. Dead Silence - Den funkade faktiskt .. Rekommenderas till lättskrämda.

3. Oskuld - handar om en gravid tjej som är oskuld, ganska intressant film, men gillade dock ej slutet. Rekommenderas ändå.

4.  kommer inte ihåg namnet 
5. inte på den här filmen heller men båda var inte så bra ändå.

Men chipset och godiset var mumsigt :D hahah..
jag vet vad ni tänker " ja de kan jag tänka mig jävla fläsko" hahah...

 



 här är vi i danmark  jag och sara

 en puss från gubben , det här huset var i roliga rosa färger.. så vi ville ta en bild med rosa bakgrund.

 Natta ska ha! jätte fina väskor som jag hittade i ett skyltfönster.

 dom där skulle man velat ha liggandes under madrassen ...

 natta gungar i danmark

 Det finns ett ställe i centrala köpenhamn där vi gick och käkade på ett ställe som heter Kebabish och här gör dom VÄRLDENS godaste mango drinkar..
den var jätte god. värt att gå hit endast för den drinken.
Har ingen aning om vad den kostade eftersom att ägaren bjöd oss på den, men den är helt klart super god!

 (på  kebabish) maten bestod av Kebabkött, Lammkött, kyckling, biff eller nånting..  med ris ,sallad och jätte goda såser..

 här har vi teatern i köpenhamn.. jättefin på kvällen lyser den såhär vackert.


Sen hade jag inte så mycket mer bilder hade endast kamera telefonen med mig så det var ju synd för den tar ju inte dom bästa bilderna heller.. Men mer roliga bilder kommer från Malmös Museum som jag besökte igår 5/4-09..
Nu ska jag kolla på mina avsnitt av "Mannen som talar med hundar" som precis är nedladdade .. thankz and Goodbye! Have a nice and beautiful day!  Kramar // Nathalie









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0